Persbericht DENTSPLY Implants

1 oktober 2012

Astra Tech Dental en DENTSPLY Friadent, toonaangevende leveranciers in de orale implantologie, kondigen aan dat beide bedrijven per 1 oktober 2012 verder gaan onder de naam DENTSPLY Implants.

DENTSPLY Implants is ontstaan door de fusie tussen deze twee succesvolle en innovatieve bedrijven als gevolg van de overname van Astra Tech AB door DENTSPLY International in september 2011.

DENTSPLY Implants biedt een allesomvattend assortiment orale implantaten, digitale technologieën en een professioneel bij- en nascholingsprogramma. Het assortiment bevat: ANKYLOS®, ASTRA TECH Implant System™ , XiVE®, ATLANTIS™ patiëntspecifieke CAD/CAM-abutments, ISUS CAD/CAM-structuren en 3D-software voor het plannen en uitvoeren van chirurgische ingrepen. De ontwikkeling en onderbouwing van deze kwalitatief hoogwaardige producten worden gecontinueerd en zelfs geïntensiveerd.

Het uitgebreide sales, marketing en customer support team zal garant staan voor een hoge mate van service en ondersteuning.

In november vinden de eerste DENTSPLY Implants-studieclubavonden plaats waar u kennis kunt maken met het nieuwe bedrijf en de medewerkers. Op www.dentsplyimplants.nl vindt u meer over de aansprekende onderwerpen.

Mocht u meer willen weten over DENTSPLY Implants of over de naamswijziging, kijk dan op www.dentsplyimplants.nl of neem contact op met Laurens Verweij, Director Business Support, tel. +31 79 360 19 73.

Persbericht DENTSPLY Implants